søndag 5. august 2007

RPG hos Steven

Frem til ca 0100 var vi hos Steven og spilte D&D, noe vi ikke har gjort på alt for lenge. D.P. var DM, og greide seg fint. På bildet, fra venstre, ser vi Evangelina -- vampyren, Laiton -- inkubusen, DM-en, og bakom kameraet er jeg og min karakter, ildkjempen Orgash Sirron -- giant2/ftr1, og Kjersti med sin til nå ikke navngitte karakter. Det ble mye slakting i løpet av kvelden, og noen såkalte uskyldige ofre gikk nok med, men slik kan det gå når man spiller ond -- og de er så dumme at de står i veien for det brennende treet mitt.
Jeg skal på jobb igjen i morgen. Selvfølgelig er det jeg som skal åpne, og nøkkelen er fortsatt borte, men det ordner seg forhåpentligvis. Jeg får prøve å ringe vaktmesteren, eller kanskje Elisabeth. Jeg er så lei av å ikke ha orden på sakene mine lenger. Snart skal jeg forresten ha time igjen. Tro om det kan hjelpe?

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.