tirsdag 14. august 2007

Mandag 14. august

Jeg hadde egentlig tenkt å skrive om gårdagen før jeg la meg i går, men jeg ble liggende såpass lenge og lese at jeg ble for trøtt til det.
I går var første treningsdag etter sommerleiren, og vi var 11 på trening. Offisiell oppstart er neste uke, så jeg er fornøyd med det. Vi trente mye på spark, og kjørte deretter en kort økt med sparring, etterfulgt av litt mønster. Mange har fått ny grad i løpet av sommeren -- blant annet har vi fått mange nye grønnbelter. Det blir spennende å se utover høsten hvordan det går med dem.
Nå er jeg på tur til legen for å få sett på knærne mine. Jeg er spent på om det bare blir enda en tablettkur, eller om han faktisk ordner med behandling og en skikkelig utredelse til meg. Jeg kan ikke gå rundt med knær som en 50-åring mer.
Vi holder på å gjøre klar for 10-års-feiringen til klubben. Jeg er stygt redd for at det kanskje kan bli bare halvparten av det oppmøtet vi hadde håp om. Det skal nemlig være fotballcup på Fåberg, så mange av ungene reiser vekk. I tillegg må jeg finne ut hvem som kan komme og instruere. Jeg mangler mange av dem vi opprinnelig hadde håp om å få. Men det ordner seg.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.