mandag 20. september 2010

En annen tid

Kjersti driver og studerer kulturminnevern, og fant i en av bøkene et bilde av Nerstranda 14. Huset var på 20 kv2, og i det bodde det syv personer. Tidene har virkelig forandret seg. For øvrig står huset ved Elverhøy kirke i dag.

Jeg har sendt en e-post til Tromsø museum med forespørsel om å poste bilde på nett. Dersom jeg får lov, gjør jeg det. I mellomtiden kan du sjekke det på Universitetsmuséenes fotogalleri.

Oppdatering: Jeg har fått tillatelse. Slik så huset ut:

Brukt med tillatelse fra Universitetsmuseet

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.