onsdag 14. april 2010

Meningsfylte dager

Nå som jeg er arbeidsledig, er det viktig å finne seg noe meningsfylt å gjøre. De siste par dagene har gått til jobbsøking, og det er hovedplanen for i dag også, men i motsetning til de andre dagene velger jeg nå å være hjemme.

Gårdagen var svært effektig, synes jeg. Jeg fikk søkt på jobb hos Wagner (selger med avdelingsansvar), Breivika vgs (engelsklærer 30%) og en eller annen jobb til (kommer ikke på nå i farta). Jeg laget en ny mal for presentasjon av bandet, og sendte det av gårde til Gründer på Finnsnes, men de takket dessverre nei denne gangen (det ble for hardt). Jeg skal prøve å få kontakt med Ottos i stedet og høre hva de sier.

Christian og Stefan var og så på lokale til Bifrost i går, og vi fikk lokale rett borti hugget her, på Utsikten. Vi ble i praksis spurt om vi kunne være så snille og komme og ta i bruk lokalet deres. Det koster oss ingen ting, og vi får to etasjer til mer eller mindre helt fri distribusjon. Heia Bifrost!

En annen ting jeg fikk gjort i går, var å endelig åpne en konto for bandet. Det neste jeg må få gjort, er å registrere dem i Brønnøysundregisteret, slik at det er mulig å få opprettet bedriftskonto. Men jeg er ikke helt sikker på om det er lurt.


Dagen i dag skal gå med til husarbeid, jobbsøking (holder på med en nå), og øving til korprøven i kveld. Og så blir det kanskje en telefon til kunstforeninga.


De som er interesserte, kan gjerne lese gårdagens postA Gothic Housewife. Den forteller om hvordan det er å være gift med depresjon.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.