mandag 23. juli 2007

Ved Heimsjøen: Sjåførbytte

Ved Heimsjøen, et lite stykke etter Grong, har vi nå parkert for å skifte sjåfør. Jeg har kjørt siden Fauske, og er helt gåen i rygg og nakke, så nå skal det bli godt å få sove. Faktisk var det rett rundt svingen jeg tok over rattet igjen da vi kjørte nordover. Da gikk jeg Choong-Gun tul før jeg satte i gang. Nå ble det bare med en kjapp bøy og tøy før jeg pakket meg inn under teppet. Nå sover Ingrid-Elin, og snart sover jeg. Kanskje skal jeg sove hele veien hjem, eller kanskje jeg skal ta over når vi nærmer oss. Vi får se.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.