søndag 29. juli 2007

På tur hjem fra Rindalen

Da er vi ferdig med første økt i Rindal. Bussen er en komfortabel, avslappende, og samtidig sosial plass å sitte når man skal tilbake. Det er godt å slippe å kjøre selv, for det er jeg virkelig lei av.
Oppvarminga i Rindalen ble holdt av Trude Hoff Leirvik -- en heseblesende og morsom sådan. Etter det kjørte hun en økt der hun tok for seg stabiliseringsmuskulaturen vår, og hvordan dette relateres til hvordan vi produserer kraft. Det var en del repetisjon fra i fjor, noe som var svært nyttig.
Andre økt var det master Andresen som sto for. Vi øvde på korrekt kneespring og grunnteknikk.
Siste økt tok master Garnæs seg av. Vi øvde Kwang-Gae på enkel telling, og gjorde hele mønsteret etter hver fullførte retning. For min del var det et par ting jeg hadde glemt, som var greit å lære på nytt. I tillegg var det et par nye ting.
Da klokka var ti på halv fem, hilste vi av. Da hadde vi fem minutter på oss, før bussen skulle gå. Det ble en svært kjapp dusj, før jeg kom meg ut i bussen. Nå er neste stopp messa, før vi får et par timer pause. Neste stopp på programmet i kveld, er Master'ns time, og etter det har vi fri.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.