fredag 13. juli 2007

Dagens ironipregede golfrunde

Hull 1 gikk greit... Bortsett fra at utslaget fløy hele 30 meter. Jeg kom meg inn på par, da. Hull 2 startet jeg med et halvdårlig utslag, etterfulgt av nok et halvdårlig slag. Det tredje slaget derimot, det traff jeg derimot perfekt på, men da gikk selvfølgelig ballen ca. 2 meter for kort. Bunker hull 2 Bunker hull 2, nærbilde På hull 3 hadde jeg et strålende utslag, men atter en gang slo ironien til. Her er resultatet: Slik skal en golfball ligge etter et GODT utslag. Åh, den herlige ironien. De misfargede greiene der er egentlig trestammer. Jeg har et ganske dårlig mobilkamera.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.