onsdag 15. oktober 2008

Høstferien over, TKD-LAN over, og snart er jobben over

Mye har skjedd på kort tid nå. Kjersti har hatt høstferie, og vi har arrangert TKD-LAN i ferien. Det ble et fint LAN, om enn med noen problemer, men med god inntekt og fornøyde deltakere. Det står mer om LAN-et på TKD-LAN.tk, blant annet resultatlistene.

Verre er det med jobben. Jeg har levert søknaden og alt det der, men jeg er ikke øverst på lista, og i dag ble både Kjersti og jeg syk (jeg startet med skikklig dårlig mage i går kveld), og begge var hjemme fra arbeid. Jeg var så dum at jeg var på trening i dag, og jeg ble skikkelig, skikkelig utmattet av det. Egentlig burde jeg vel ha lagt meg for lenge siden, men... Det har vært så mye å gjøre. Og nå kjenner jeg at jeg begynner å tenke litt feil igjen, noe jeg skal gjøre så godt jeg kan for å forhindre sklir skjevt ut. Jeg tror nok det skal gå fint.

Akkurat nå holder jeg på med de siste dråpene av et lite glass Bache-Gabrielsen XO, prater med Spik via Hamachi, og prøver å få Trackmania United til å virke via Hamachi.


God natt til meg, og god bedring til oss begge.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.