lørdag 23. august 2008

Ny uke, ny jobb

Dette har vært en begivenhetsrik uke. Jeg gjorde unna mine to siste dager på SFO på mandag og tirsdag, og startet i den nye jobben hos kommunegartneren på onsdag. Torsdag hadde jeg min kanskje verste dag noen sinne, da jeg greide, takket være en misforståelse, å fylle 95 på dieseltanken. Det gikk heldigvis bra. Nytt dieselfilter var alt som skulle til (og tømming av tanken og slikt), og på fredag var bilen i gang igjen. En annen trivelig ting måtte selvfølgelig også skje på torsdag: Husqvärna-en røk. Dårlig gjort. Men det gikk nå bra til slutt, og fredagen ble nok en særdeles effektiv dag. Jeg trives i den nye jobben min, må jeg si.

I løpet av fredagen ble jeg syk, da, og la meg med feber og en stemme så mørk at James Earl Jones hadde kommet til å rødme. Jeg har stemmen fremdeles, men er bedre i halsen. Litt sjokkterapi med fiskermannens venn og Cosylan kan gjøre underverk. Og ingen ting slår en god og varm dyne og åpent vindu som slipper inn frisk luft.

I dag skal en haug med folk på besøk til oss. Rita, D.P., Steven og Kim André kommer for å være med på Axis & Allies. Det blir artig! Og så er det trivelig å få besøk, da, må jeg si.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.