mandag 15. oktober 2007

Opera: Verdens beste nettleser

Logoene til Opera, Mozilla Firefox og Internet Explorer For de av dere som enda ikke har blitt frelst av det glade budskap, legger jeg herved ved lenken til internett-testamentet: "Hvilken nettleser er best?" For meg er saken veldig grei... Det er Opera hele veien. Og når jeg en gang i blant ender opp på en side som ikke funker helt i Opera, kan jeg med glede konstatere at det er grunnet DÅRLIG eller IKKE-STANDARD KODE. For å laste ned Opera, gå til Operas hjemmeside. Du får lastet ned Opera på de fleste språk, inkludert norsk bokmål og nynorsk.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.