tirsdag 2. oktober 2007

Med Raquel Gibson som følgesvenn

Så er PCen noenlunde ordentlig oppe og går igjen. Noenlunde er det riktige ordet, for jeg har hatt ti – femten blåskjermer siden jeg koblet den opp igjen for et par dager siden, og begynner å bli en smule lei. Bare i dag har jeg vært nødt til å restarte PCen seks ganger for å få sett ferdig "Way of the Dragon". Det har vært greit på arbeid i dag. Jeg merker at det begynner å løse seg opp og fungere godt, og er glad for at jeg ikke var på personalmøtet i går. Det var godt å ha litt fri til å få gjort husarbeid. I dag har jeg gjort enda mer husarbeid – faktisk ganske så mye! Koppene er unnagjort, jeg har vasket benker, tømt kattedoen, støvsugd og stådd på. Så det har begynt å bli litt fint igjen. Det er for øvrig første gang på lang tid at jeg poster fra PC. Det sees kanskje på lengden på teksten. Jeg har en tendens til å skrive mye når jeg har et ordentlig tastatur foran meg. Forresten må jeg nesten legge ut en kopi av artikkelen som var i avisen i dag. Det sto nemlig om kurset vi tok i Tromsø. Jeg skal ta meg av det senere. Det er på tide å legge seg. Jeg skal gjøre unna mine 20 armhevinger, og så er det til sengs. God natt, verden, og vær god.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.