tirsdag 28. juli 2020

Det e’ varmt

Bilde av gradstokken 28. juli 2020. Foto: Tor-Ivar Krogsæter

Jeg tenkte bare jeg skulle nevne det. Ja, det står 27¼ °C, og nei, det er ikke i sola. Faktisk er det to timer siden sola forsvant bak toppen av øya.

Dette er ikke noen dag for anstendig bekledning! For øvrig skal jeg prøve meg på å lage hjemmelaga softis nå ved hjelp av denne oppskrifta. Jeg kan jo ikke kjøpe softis selv med laktoseintoleranse. For å gjøre det ekstra sunt, skal jeg prøve å lage den med tagatesse; jeg er spent på hvordan det blir.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.