mandag 4. juni 2012

Bilder fra turen til London og Filippinene jula 2011

Natt til i dag la jeg endelig ut albumet mitt fra turen til London og Filippinene. I stedet for å skrive en hel masse, velger jeg å heller bare lime inn noen bilder, så kan de som ønsker det gå til albumet og se hvordan ferieturen var. Bildetekst vises som vanlig ved å holde pekeren over bildene.

Tur til London og Filippinene: Soloppgang høyt opp i atmosfæren. Tur til London og Filippinene: McDonald’s på arabisk. Tur til London og Filippinene: Leiligheta Mamma og Pappa bodde i. Tur til London og Filippinene: Utsikt fra toppen av Taal-vulkanen. Tur til London og Filippinene: Soloppgang på Taal Lake. Tur til London og Filippinene: Robert og Aprille på en lokal restaurant. Tur til London og Filippinene: En flott dekorert jeepney-bil. Tur til London og Filippinene: Det lokale sykehuset. Tur til London og Filippinene: Jeg (Tor-Ivar Krogsæter) sittende en benk i London sammen med et par venner (statuer).

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.