lørdag 31. mars 2012

11-års-jubileum

Et stort «gratulerer med dagen!» til mi kjære kone, Kjersti, på jubileumsdagen vår, elleve år etter at vi ble sammen. Tida var 31. mars 2001, stedet var Mama Rosa på Åndalsnes, og klokka var ca. halv elleve på kvelden da vi gikk derifra etter å ha spist (som seg hør og bør for en gentleman) det samme (og blitt veldig mette), og tuslet ned mot børsemakeren rundt hjørnet. Der satt vi og klinte mens rånerne kjørte rundt, og Marianne fikk tekstmeldinger om at «Lillesøstra du klina ma’n Tor-Ivar.»

Kjersti, du har tatt meg med gjennom gode og onde dager. De fleste onde dagene har jeg stått for, men du har hjulpet meg gjennom dem slik at jeg får det stadig bedre. Vi har vår egen plass å bo, vi har to små søte puser, vi koser oss med å planlegge familieforøkning og jobber hardt med den (og den skal komme). Du er engelen min, og jeg elsker deg.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.