torsdag 22. april 2010

Æ ska bli studænt

Uten tvil: Dette er den beste rekrutteringsfilmen jeg har sett. Jeg gleder meg!

Til høsten skal jeg begynne å studere antikkens historie. Jeg gleder meg utrolig mye til å bli student igjen, og kjenner—dess nærmere sommeren og høsten kommer—at det var dette jeg skulle ha gjort for lenge siden.

Årsstudium i antikkens kultur:
1. semester (høst)2. semester (vår)
ANK-1220Kjønn og kultur i antikken FIL-1010Antikkens filosofi
HIS-1004Antikkens historie LAT-1010Introduksjonskurs i latin
REL-1014Antikkens religioner ANK-1230Antikkens mytologi og dens resepsjon

Jeg skal lære meg latin!

2 kommentarer :

  1. Kor bra!
    BTW øk bredda på layout så filma og bilda vises riktig.

    SvarSlett
  2. Gratulere med Valget du har tatt!
    Vellkommen som student:)
    Da er vi to som snakker latin xP
    Vell æ snakke det abre i legevitenskapelig forstand though xD

    Genial rekruterings video:)

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.