onsdag 13. januar 2010

Flyttet

Langt om lenge kom jeg meg av gårde jeg også. Nå er det Tromsø som er adressen min igjen, og det er godt å ha fått flyttet. Jeg har ingenting å gjøre med klubben hjemme lenger – den var ikke «min» lenger uansett – og nå går jeg og funderer på livet, og hva jeg skal gjøre med det.


Om to dager skal jeg på arbeidsintervju. For å være ærlig, vet jeg ikke om jeg orker å arbeide. Jeg har mest lyst til å sette meg ned og gjøre ingen verdens ting. I går fikk jeg tatt meg selv i nakken og satt sammen kontorpulten min, så noe fornuftig ble jo gjort. Men tiltakslysten er virkelig minimal for tiden.


Jeg ser at et par flere har valgt å følge meg siden sist jeg var på. Jeg beklager til dere at jeg ikke har skrevet noe på veldig lang tid. Forhåpentligvis blir det mer etter hvert. Nå, i første omgang, skal jeg prøve å komme meg i gang.

3 kommentarer :

  1. Lykke til og velkommen tilbake til Nord-Norge :)

    Kanskje jeg stikker innom neste gang jeg er i storbyen da^^
    om du vil ha besøk da selvfølgelig:)?

    SvarSlett
  2. Kom, kom, og hør et DMs ord!

    SvarSlett
  3. er det ikke en?

    eller DMens...demens? xD

    nei men er ikke DM et hankjønnsord?:D

    takker:D

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.