onsdag 16. desember 2009

Ønskeliste: Oppdatering 3

Jeg har blitt spurt om en oppdatering av ønskelista mi, og her kommer den:


Til jul ønsker jeg meg (uprioritert rekkefølge):

  • Bøker:
    • “Ringdrotten” – sannsynligvis den beste oversettelsen som noen gang er skrevet av Ringenes herre.
    • Fjorårets og den siste pondusboka.
    • Bøker av Terry Pratchett.
    • “Preacher”.
    • “Soldater” av R. G. Grant.
    • “Soldat i Waffen-SS” av Johan Voss.
    • “Elitesoldat – I krig på fremmed jord” av Thomas Rathsack.
  • Musikk:
    • Meshuggahs siste plate.
    • Pain of Salvation:
      • “Remedy Lane”
      • “Be”-boksen med DVD og CD.
    • In Flames: “Come Clarity”
    • Metallica:
      • “And Justice for All”
      • “Master of Puppets”
  • Film (kun Blu-ray – DVD er uinteressant):
    • “Batman”-filmene (bortsett fra “The Beginning” – den har jeg.)
    • “Matrix” 2 og 3.
    • “Ringenes herre”.
    • “Red Belt”.
    • “Superman”, da spesielt 1 og 5.
    • “Die Hard” 1–4.
    • “Crank” 1 og 2.
    • “Menn som hater kvinner”.
    • “Jenta som lekte med ilden”.
    • “Terminator” 1–4.
    • “Alien” 1–4.
    • “Istid 3”.
    • “Braveheart”.
    • “Die Hard Quadrology”.
  • Hjemmelaget treretters, enkel middag.
  • Kinotur på Åndalsnes.
  • Kinokort i Tromsø.
  • “Tekken 6” til Playstation 3.
  • Full kroppsmassasje (hode, skulder, rygg, rumpe, lår, legger, brystkasse, mage, og kanskje til og med ansiktet og hodet også).
  • Antrekk fra topp til tå.
  • Fine sokker – ikke ankelsokker.
  • Lester.
  • Nike+-sko.
  • Nye NTN-dommersko.
  • iPhone 3GS 32 GB.
  • Boblebadsåpe.
  • Sykkel.
  • Mange klemmer.
  • Noe som får meg til å føle meg som den mannen noen påstår jeg er.
  • Å bli aktmodell i Tromsø.
  • Litt skøy ;).

2 kommentarer :

  1. Jeg håper du blir å poste hva du fikk og hvor mye av det var ting du ønsket deg. :)
    Håper du/dere har fått min gave.

    SvarSlett
  2. Og man følger med sin egen blogg, ja. Jeg så det i hvert fall nå! Jeg fikk noe av det som stod på ønskelista, og har ei ny ei liggende som googledokument. Hvis du vil ha, er det bare å si fra.

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.