tirsdag 1. desember 2009

Automo-fan

I dag skjedde selvfølgelig det som ikke skulle skje: Bilen sa god natt. Ikke krasj-bom eller noe slikt. Den ville bare ikke være med på å kjøre. Det var litt lite frostvæske, og jeg vet det har vært / er en lekkasje på den siden av motorrommet. Det hjalp litt å fylle på frostvæske, men likevel: All motorkraft var som blåst bort. Jeg greide faktisk ikke å kjøre opp bakken på Haugen. Nå står bilen på verksted. Jeg håper det er en fillesak (hun i skranken snakket om at kjølesystemet kanskje måtte luftes) og at det ikke blir alt for dyrt, for jeg har ikke lyst til å punge ut med en hel masse i verkstedutgifter igjen.


Det er slike ting som sliter.




Nå skal jeg spille “Vri åtter” med Mamma.

2 kommentarer :

  1. Oi.. Sikkert kjipt da bilen ryker.. Håper det ikke blir så dyrt nå midt i juletiden med gaver osv da :)

    SvarSlett
  2. Aww fan!
    nu som ting var ordnet økonomisk, typisk:S får håpe det er en fillesak som ikke koster for mye:)

    husk nu midt i jula at jula handler IKEK om å kjøpe ton med dyre gaver, om folk forventer det SYND!
    de fleste rundt deg vet antaklig at du sliter litt øonomisk så ro ned på gave handlingen og folk vil nokk forstå (elelrs har de glemt hva jula egentlig handler om)

    Håper det ordner seg for deg jeg:)
    du får ha lykke til i Vri 8'n :D

    *klem*

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.