torsdag 3. desember 2009

Ønskelista mi: oppdatering 2

Nok en gang er det på tide med en oppdatering, ettersom den forrige er noe utdatert. Jeg har tilføyd en del overkommelige ønsker her.


Til jul ønsker jeg meg (uprioritert rekkefølge):

  • Bøker:
    • “Ringdrotten” – sannsynligvis den beste oversettelsen som noen gang er skrevet av Ringenes herre.
    • Den siste pondusboka.
    • Bøker av Terry Pratchett.
    • “Preacher”
  • Musikk:
    • Meshuggahs siste plate.
    • Pain of Salvation:
      • “Remedy Lane“
      • “Be“-boksen med DVD og CD.
    • In Flames: “Come Clarity“
    • Metallica:
      • “And Justice for All…”
      • “Master of Puppets”
  • Film (kun Blu-ray – DVD er uinteressant):
    • “Batman”-filmene (bortsett fra “The Beginning” – den har jeg.)
    • “Matrix” 2 og 3.
    • “Ringenes herre”.
    • “Red Belt”.
    • “Superman”, da spesielt 1 og 5.
    • “Die Hard” 1–4.
    • “Crank” 1 og 2.
  • Hjemmelaget treretters, enkel middag.
  • Kinotur på Åndalsnes.
  • Kinokort i Tromsø.
  • Full kroppsmassasje (hode, skulder, rygg, rumpe, lår, legger, brystkasse, mage, og kanskje til og med ansiktet og hodet også).
  • Antrekk fra topp til tå.
  • Fine sokker – ikke ankelsokker.
  • Lester.
  • Nike+-sko.
  • iPhone 3GS 32 GB.
  • Boblebadsåpe.
  • Mange klemmer.
  • Noe som får meg til å føle meg som den mannen noen påstår jeg er.
  • Å bli aktmodell i Tromsø.
  • Litt skøy ;).







Ny grad er strøket. Det blir ikke noe av. Jeg har en kropp som har blitt kranglevoren. Bare det å skrive gjør vondt. Grmpf!

Uansett hva som står her: Jeg blir glad hvis noen gir meg noe, uansett hva det måtte være. Derfor har jeg tilføyd klemmene.

3 kommentarer :

  1. Jeg skal oppdatere listen igjen. Jeg tror ikke jeg har skrevet et eneste spill på det jeg har tilføyd til utskriften, for jeg har nok spill å kose meg med. Unntaket er selvfølgelig Tekken 6, men det tror jeg står på listen.

    Siv Helene:
    Du er bare fornøyd? :)

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.