torsdag 23. oktober 2008

Åttogtyveårsbursdag

Det ble en fin bursdag for meg. Kjersti startet med å gjøre dagen ekstra fin, ved å gi meg en fin pose fylt med hjembakte boller og kanelkringle, og ikke minst CD-en som jeg hadde ønsket meg så lenge (Death Magnetic). Utover dagen fikk jeg masser av gratulasjoner fra fjern og nær, og masse fine gaver. Fra Mamma og Pappa fikk jeg ei ny, stilig bukse, sokker og merinoullskjerf, Hageboken og ei sjokoladekake; fra Bestemor fikk jeg en skikkelig flott ullgenser og 200,- kroner; fra Ingrid-Elin og Robert fikk jeg et norgesglass med godteri (og et kort som sa at mer var underveis); fra tante Elisabeth og onkel Einar kom det hilsning på et morsomt kort; fra Rita Helén fikk jeg et bingoflaxlodd; fra familien Kvalsund fikk jeg 500,- kroner; og på trening ble jeg påspandert et sjokoladekakestykke. På toppen av det hele fikk jeg ønskemiddagen min fra Kjersti da jeg kom hjem: Kjøttkaker fylt med sølvløk og rødbeter, hjemmelaget brunsaus og dampkokte poteter. Så koste vi oss med å sitte sammen i sofaen og se på TV, spise potetgull og drikke glass-Cola, nyte et glass Bache Gabrielsen og rett og slett ha det fint sammen.

I morgen skal jeg tidlig opp, for AR data gir bort en PC for bare tyve kroner til morgendagens aller første kunde, og den har jeg tenkt å sikre meg, så nå er det raskt i seng for meg.


Det ble en super bursdag! Tusen takk til alle sammen.



Fikk forresten en e-post fra Ingrid-Elin i dag, der jeg fikk en lenke med info om det hun tenker å skrive masteroppgave om. Ta en titt på filmen på Evolved Virtual Creatures.

1 kommentar :

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.