søndag 26. oktober 2008

Mmimas, Cordy, Henk og Kyrnyn er i gang

Nok en rollespillkveld er over, og det ble en super kveld. Jeg har planlagt kvelden i flere uker nå, og jeg fikk det resultatet jeg ville. Det blir virkelig spennende å se hva de videre reaksjonene til Kjersti og Charlotte blir, når eventyret får fortsette. Gjengen som har opplevelsene sammen, er Mmimas Nasnan, Cordelia Buckenback, Kyrnyn, Henk Liljason, Yarlong og Roland, og ikke minst de tre ungene til Cordy og de to til Mmimas. For tiden er det Roland som er begivenhetenes sentrum, og verre blir det.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.