fredag 17. oktober 2008

Jobben forlenget, ny jobbsøkingsrunde

Jobben min ble forlenget til ut måneden. Det var Trond som fikk jobben, og det er jo fint for ham.


Nå er jeg endelig ferdig å søke på det som er av tilgjengelige jobber her. Jeg har søkt på elleve stillinger, og er trøtt og lei. Om noen få timer er det arbeid. Yey. Men først må jeg melde på elevene mine til NM.


Jeg søkte på disse stillingene:

  1. Varmefag Molde: Butikkmedarbeider
  2. Statoil Molde: Assisterende daglig leder
  3. Sentrum kjøreskole: Trafikklærer
  4. Hustad Rør: Butikkmedarbeider
  5. Rauma kommune: Førskolelærer/logoped
  6. Romsdal videregående skole: Norsk- og engelsklærer i fengselet
  7. Joker Vågstranda: Butikkmedarbeider
  8. Bring Logistics Molde: Befrakter
  9. AR data: Selger
  10. Platou sport: Selger
  11. Bohus Molde: Lagerarbeider

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.