mandag 15. september 2008

Lydverket presenterer "Death Magnetic"; Kjersti blir 24

En presentasjon av den nye Metallica-skiva leveres av P3-s program "Lydverket". Alle som ønsker å høre en god musikkritiker anmelde plata, anbefales å klikke seg inn på NRKs nettradio. Anmeldelsen starter cirka midt i klippet.

Jeg, for min del, kan ikke si noen egen mening om plata i helhet, ettersom jeg bare har hørt tre av låtene fra den, men hvis de sier noe om kvaliteten til resten av plata, synes jeg kritikeren vurderer plata for strengt, til tross for det ekstremt komprimerte lydbildet (lydkomprimeringen høres veldig godt på begynnelsen av låta som spilles i anmeldelsen, spesielt når trommene kommer inn).


Men nå skal jeg til sengs. I morgen har Kjersti bursdag og blir 24 år! Da blir det vafler, ovnspannekake og på kvelden, etter treninga, skal vi spise kake og kose oss.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.