onsdag 13. august 2008

골프 동안 일출 – Golf ved soloppgang

«Golpeu dongan ilchul» (Tro om det er en noen lunde riktig oversettelse?)

I morges klokka åtte var jeg på Setnesmoa med køllene klare. Dugget lå på gresset, og sola holdt på å stå opp bak Aksla. Lufta var herlig, fuglene sang, og alt var bare godt. Går det an å få en bedre start på dagen?

Det gikk greit på hull én til tre, men etter det begynte det å gå skeis. Jeg gravde hull i bakken på nesten hvert eneste slag, ballen stoppet å fly dit jeg ville, og det ble i det hele tatt begredelig. Men jeg fikk en trivelig partner å gå med fra hull tre, Dagfinn Roald, og han var tålmodig og forståelsesfull. Det spørs om jeg ikke får ta meg en tur senere i dag og se om det blir bedre.

Resultatet mitt ble som følger:

SlagHvorav putterPoeng
631 poeng
523 poeng
522 poeng
830 poeng
1020 poeng
621 poeng
631 poeng
830 poeng
1040 poeng

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.