lørdag 30. august 2008

Metallica: Death Magnetic

Dette er uten tvil dét albumet jeg har sett mest fram til på årevis. Her er alle klippene jeg har kommet over. Når jeg har funnet en oversikt over klippene på A Little Taste of Death, oppdaterer jeg skjemaet.

Album:Death Magnetic
Produced by:Rick Rubin
Recorded at:Sound City Studios in Van Nuys, CA,
Shangri La Studios in Malibu, CA, & HQ in San Rafael, CA
Release Date:September 12, 2008
Chart position:-

SangtittelKomponisterLydklippVideoklipp
That Was Just Your LifeHetfield/Ulrich/Hammett/Trujillo
The End Of The LineHetfield/Ulrich/Hammett/Trujillo
Broken, Beat & ScarredHetfield/Ulrich/Hammett/Trujillo
The Day That Never ComesHetfield/Ulrich/Hammett/TrujilloLyd på YouTube (med tekst)Live på Leeds Festival 2008
All Nightmare LongHetfield/Ulrich/Hammett/Trujillo
CyanideHetfield/Ulrich/Hammett/TrujilloLive på Ozzfest 2008, Dallas, Texas
The Unforgiven IIIHetfield/Ulrich/Hammett/Trujillo
The Judas KissHetfield/Ulrich/Hammett/Trujillo
Suicide & RedemptionHetfield/Ulrich/Hammett/Trujillo
My ApocalypseHetfield/Ulrich/Hammett/TrujilloLydklipp fra YouTube

Det er det jeg har funnet til nå. Jeg oppdaterer etter hvert som flere klipp legges ut. I tillegg må jeg nevne denne kule Hetfield-tributten på YouTube. Og så kan man stikke innom Metallicas hjemmeside og lytte på A Little Taste of Death, en samling lydklipp fra albumet. Jeg vet ikke hvilke låter de hører til, så derfor har jeg ikke inkludert dem overfor.


12. september er det gulldag!

4 kommentarer :

  1. Det kom en hel haug med mellomrom der, men jeg får ikke redigert dem vekk. Når jeg forsøker å redigere den, får jeg bare opp det jeg la ut to minutter etter at jeg startet å skrive posten. Jeg håper jeg får redigert det på nytt senere.

    SvarSlett
  2. Jeg fikk rettet litt på det, men jeg tror nok at Blogger ikke er spesielt begeistret for skikkelig html...

    SvarSlett
  3. Håpe detta albumet får mæ interessert igjen. Æ personlig hoppa av Metallica toget etter Reload.

    SvarSlett
  4. Æ har enda ikkje hørt hele albumet. Vurdere å kjøpe det på GH3.
    E det nåkka å bruke penga på?

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.