fredag 8. august 2008

집안일 – Husarbeid

나는 집안일을 하고 있다 – jeg gjør husarbeid.
(Na-neun chib-an-ir-eul ha-go iss-da)
«Chibanil» tror jeg at jeg kommer til å huske. Det er i hvert fall lite gøy.

Jeg har akkurat støvsugd kjøkkenet og den ene gangen, satt på en maskin med kopper, samlet glass og metall, samlet koppene, plukket opp en HAUG med knappenåler på gulvet, satt på ei suppe til koking og skal nå starte med gulvvaskinga.
Det blir i det minste fint til slutt.


I dag er det forresten to internasjonale dager. Det er den internasjonale orgasmedagen, og i dag kl. 08.08 (kinesisk tid) den 08.08.08 startet De olympiske leker.

2 kommentarer :

  1. Jupp husarbeid e mest bare i veien men det e så kos etterpå.
    Kåken virke fresh.

    Knappenåle på golvet?
    Javel... hm...

    SvarSlett
  2. Ja, det e artig når ei æske med tus'n nåle dætt ned på golvet...

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.