mandag 11. august 2008

행복한 고양이! (Glade katter)

«Haeng-bog-han go-yang-i!» er dagens frase for meg. Etter et halvannenukers langt innendørsopphold har kattene endelig fått lov ut igjen. Da vi kom hjem igjen fra ferie, kom nabodama bort til oss, i mer eller mindre harnisk, fordi alle duene var blitt drept. I dag slo jeg av en prat med han selv, og det viste seg at de kom tilbake etter tre dager. Det er rart hva godt som kan skje når man møter folk med en ydmyk holdning. Vi hadde en ordentlig trivelig prat, og når er både kattene, Kjersti og jeg i godt humør.

나는 행복하다!
Na-neun hang-bog-ha-da!

1 kommentar :

  1. Kanon bra førr kattan :)

    Ja man kommer lengst med å unngå å fyre sæ opp, og bare ta en rolig prat istede.

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.