onsdag 16. juli 2008

"Fuel" av Metallica...

... på nynorsk.

Gje meg drivstoff,
gje meg eld,
gje meg det eg attrår.

Ååå.

Ja!

Slå på... Eg ser raudt.
Adrenalinkollisjon og kræsj hovudet mitt,
nitrogenavhengig, mal meg daud.
Og eg ser raudt.

Eitt hundre pluss gjennom Sort og Kvitt.
Krigshest, krigshode,
Tykje ta dei, mann, kvite knoklar stramme
gjennom Sort og Kvitt.

Ååå, eg brenn vidare,
drivstoff pumpar motorane,
brenn hardt, laust og reint.
Og eg brenn vidare,
snur retninga,
sløkkjer tørsten med bensin.


Så gje meg drivstoff
gje meg eld,
gje meg det eg attrår.

Hei!

Bli hard, gjennom beinet
svelg framtida, spytt ut heimen
brenn andletet på krommen.
Ja! Å, ja!

Skjær svingen, bli med i kollisjonen,
hovudlys, hovudoverskrifter,
enda ein avhengig lever for snøggt.
Ja, lever alt for snøggt, snøggt, snøggt. Å, å!

Ååå, eg brenn vidare,
drivstoff pumpar motorane,
brenn hardt, laust og reint.
Og eg brenn vidare,
snur retninga,
sløkkjer tørsten med bensin.


Så gje meg drivstoff,
gje meg eld,
gje meg det eg attrår.
Å, ja-a!


Kvite knoklar stramme!


Ååååå!
Gje meg drivstoff,
gje meg eld,
det eg attrår.

Ååå, eg brenn vidare,
drivstoff pumpar motorane,
brenn hardt, laust og reint.
Og eg brenn vidare,
snur retninga,
sløkkjer tørsten med bensin.


Gje meg drivstoff,
gje meg eld,
gje meg det eg attrår.
Å!
Eg brenn vidare!

2 kommentarer :

  1. Æ leste overskrifta, å så va æ nødt t å gråte litt inni mæ...

    Tor-Ivar, du e herved advart om at du kommer t å få kokos med grovkorna sandpapir neste gang æ stikk innom.

    SvarSlett
  2. Bukka og takka. Æ sætt pris på det. Det va da også meininga. Sangen e ødelagt tell evig tid, santj?

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.