torsdag 4. oktober 2007

Snart tid for TKD-LAN igjen

Nå er det bare noen få dager igjen til det braker løs igjen med TKD-LAN. Ordet er spredd, og vi håper på mange deltakere. LANet blir fra søndag til torsdag, for to av fem adminer skal til Trondheim på fredag (instruktør B-kurs). Jeg er kjempefornøyd med premiene jeg har fått tak i, må jeg si...: Q3A: µGuru Clock fra Abit TM: µGuru Clock fra Abit RTS: iCage fra Thermaltake (kjøler til tre harddisker). Premien gis til samlet vinner av RTS. Superfinale: bZerk 500W PSU. Ikke småtteri, eller hva? Kunne godt tenkt meg µGuru og iCage selv. Men det står og faller på mine prestasjoner på LANet. Kanskje jeg kan snappe den opp i Q3A?

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.