mandag 15. oktober 2007

Instruktør B-kurs i Trondheim: Hjemme og alt vel

Da var helga i Trondheim over. Vi kom hjem ca. en halvtime før midnatt, og begge var nok en smule slitne etter kurset. Susann og jeg fikk snakket mye om mye. Noe som bruker å gjøre godt for de fleste. Jeg, for min del, har vært nødt til å kjenne på at lysten til å returnere til klubben blir mindre. Det er litt trist, for jeg er veldig glad i klubben, men det skyldes vel i stor grad at jeg ikke får gjennomført ting slik jeg ønsker grunnet for stort arbeidspress. En ny leder ville ha vært fint, og det ville ha gitt meg muligheten til å få gjort ting slik jeg ønsker. Vi snakket en del om ny partistruktur, og forslaget mitt var slik:
  • Mandag:
    • 17:30 – 19:00: Nybegynner/gult belte, junior/voksen, Kjersti.
    • 19:00 – 21:00: Grønt til sort, junior/voksen, Tor-Ivar.
  • Onsdag:
    • 16:30 – 18:00: Nybegynner, barn, Susann.
    • 18:00 – 20:00: Konkurranseparti, Tor-Ivar.
  • Torsdag:
    • 16:30 – 18:00: Viderekomne, barn, Tor-Ivar.
    • 18:00 – 19:30: Nybegynner/gult belte, junior/voksen, Kjersti.
    • 19:30 – 21:00: Grønt til sort, junior/voksen, Tor-Ivar.
  • Fredag:
    • 14:00 – 15:30: SFO-parti, Tor-Ivar.
  • Lørdag:
    • 13:00 – 15:00: Fritrening, alle, Tor-Ivar.
For meg ser dette ut til å gi oss store muligheter for utvidelse. Jeg håper det blir gjennomført.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.