søndag 23. september 2007

Int.nasj. instr.kurs: 1830 -- hjemreise

Jeg tror nok dette var den stolteste av oss alle. Kjersti, Susann og jeg har fullført kurset, og vi har fått hvert vårt flotte sertifikat. Kurset var svært inspirerende, og jeg har fått mange nye innspill for hvordan jeg skal drive klubben videre. Jeg var utrolig stolt da jeg mottok sertifikatet fra master Andresen.
Nå er vi på tur hjemover. Det var ordentlig trist å reise fra Christian og Weronica igjen. Jeg har mer lyst enn noen sinne å flytte tilbake til Tromsø. Kjersti har tydeligvis veldig lyst hun også. Så forhåpentligvis blir det etter hvert.
Weronica: Jeg er utrolig glad i deg. Du hjalp meg ved å lytte da jeg trengte det. Jeg glemmer det aldri. Du er blant mine beste venninner.
Christian: Du er den kompisen jeg aldri hadde. Takk for det.
Even: Takk for at du alltid tar så godt imot oss hver gang vi er i Tromsø. Vi setter stor pris på det.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.