lørdag 22. september 2007

Int.n. instr.kurs: Dag 2 kl. 0800

Det er klart for andre dag av kurset. Vi hadde det veldig trivelig i går, og master Wim Bos underholdt oss med mange morsomme historier. Det var mye lærdom i går, og jeg for min del fikk inspirasjon til å gjøre slik jeg alltid har hatt lyst til: å leve for taekwon-do. …First taekwon-do...‧ er en fin leveregel.
I dag skal vi gå gjennom alle mønstrene fra Chon-ji og opp. Hva vi skal gjøre etter pausen vet jeg ikke.

Det er ordentlig trivelig å være her. Vi har hatt det kjempefint her. Christian og Weronica er godt selskap. Og i kveld skal vi feste.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.