lørdag 15. september 2007

Bursdagsfeiring

Kjersti fyller 23 år i morgen, så akkurat nå bruker jeg all tiden min på å rydde og vaske huset. En liten pause var det på tide å bevilge seg, så nå nyter jeg en hjemmebakt pirog.


Det er rent og fint på kjøkkenet. Stua er rotete fremdeles, men vi fikk hjelp i går til å legge sammen alle de rene klærne. Det er litt vanskelig å få plass til alt, men nå er det da i det minste masser av klær å velge mellom på morgenen.


Charlotte skal være her hele helga. I kveld er det rollespill for alle penga, og i morgen skal vi ha familieselskap her. Jeg er spent på om jeg rekker å få alt ferdig til da. Men så langt ser det ut til å gå bra.


Ute er det skikkelig høstvær. Det har blåst så utemøblene har lettet, så jeg har sovet skikkelig godt i natt. Jeg elsker vinden.


Nå må jeg tilbake til ryddingen og Metallica.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.