fredag 24. august 2007

Sportslige brødskiver

En god morgen er viktig for en god dag, så jeg starter dagen med en taekwon-do- skive og en golf-skive.
Det er godt å ha startet treningsåret igjen. Vi fikk en ekstraordinært god start, ettersom Thomas har vært her siden mandag (siden han skal begynne i Surnadal), og hjulpet til. Det er utrolig befriende å ha en instruktør til.
I går hadde jeg den første timen i Molde på to måneder. Jeg har fremdeles et par ting jeg skulle ha gått gjennom, men det var ikke tid til mer. Jeg vet i hvert fall en ting jeg må fortelle: drømmen min om kokain! Jeg har aldri drømt noe slikt før. Tro om det har noe å gjøre med at jeg så "Requiem for a Dream" et par dager tidligere.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.