søndag 5. august 2007

Raumarock 2007 over

Da var det hele over. Årets festival ble avsluttet med Big Bang, som i følge Robert ikke var så stort. De skulle heller ha avsluttet festivalen med Satyricon. Men det var vel pengene som bestemte hvem som fikk den æren. Problemet med band som Big Bang, er at du kan hele sangen etter 10 sekunder. Bo Kaspers, som også spilte i dag, var noe helt annet. De leverte fengende, men samtidig interessant musikk. Og trompetisten spilte noen herlige soloer. Prikken over i-en med dem, var at de har to bassister -- ikke bare én -- noe som virkelig ga grom lyd.
Jeg er virkelig spent på hva som kommer på programmet til neste år. Kanskje på tide at jeg blir med og stemmer denne gangen. Er jeg heldig, får vi råd til billetter neste år også.
En skål til Robert Nikolai Marhaug som lånte oss penger til ølbonger.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.