torsdag 30. august 2007

Gårdagens vannpolo -- eller golf...

Det var morsomt å spille golf igjen i går, og det så ut til at jeg skulle få en runde med oppholdsvær. Men allerede ved utslag på hull to, begynte dråpene å komme igjen, og midtveis på hullet var det som om himmelen datt ned. Jeg fullførte til og med hull fem før jeg dro hjem. Uten regnklær ble det litt i kaldeste laget. Bildet er fra en vanndam kalt green 4.
Jeg måtte nesten ta med et bilde av det snart ferdige kulturhuset vårt. Det ble tatt for to uker siden. Mest av alt gleder jeg meg til å se nykinoen.
Har hatt time i Molde i dag. Nå skal jeg redusere til annenhver uke. Jeg er spent på hvordan det blir.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.