lørdag 14. juli 2007

Solskinn!

I dag kom sola frem igjen. Det er 18,6 grader i skyggen, og vi koser oss. Det ble en brå start på dagen i dag, med Tia (hunden til Eline) som overfalt oss inne på soverommet mens Trond og Linda stod og så på og flirte. Artig var det, men stakkars Kjersti ble flau. Vi kjørte Trond hjem etter forespørsel, og som vanlig bladde han opp med en gul lapp som takk for bryet. Det virker virkelig som han har det godt sammen med Linda. Jeg har fått øvd litt i dag, siden jeg skal til Molde i morgen. Hadde det vært opp til meg, hadde jeg tatt sommerferie nå. Uheldigvis glemte jeg av fritreninga i dag, og kom på det da klokka var blitt seks, sju minutter over ett. Jeg ringte Rita ettersom jeg visste hun skulle av gårde. Dessverre var det faktisk bare hun som dukket opp, så derfor avlyste vi treninga i dag. Jeg håper hun ikke ble lei seg for det.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.