fredag 20. juli 2007

Morgenutsikten hos Jan og Cilja

Se hvor nydelig det er her på Strønstad. Selv med dårlig vær er det vakkert. Det er noe med landskapet og folkene her oppe som får meg til å føle meg utrolig vel. Det finner unntak... Men de gidder jeg ikke å bry meg med. :-D
I dag skal vi reise til Tromsø. Først skal vi ned å ta en dusj. Deretter stikker vi bort til tante Tone. Jeg skal ta et bilde av det flotte huset deres, til felles inspirasjon.
Det har vært utrolig trivelig her på Strønstad, og jeg for min del, og jeg vet det gjelder Kjersti også, gleder meg veldig til å komme tilbake hit senere. Familiene Johansen er folk som får alle til å føle seg vel.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.