fredag 13. juli 2007

Dagens planer

I dag har jeg vært en tur nede i kjelleren og hatt litt morgengymnastikk med boksesekken. Snart stikker jeg oppom Moa for å spille mer golf. Det er godt å ha fri. I tillegg er det jo det lille faktum at jeg vet at jeg har det som skal til å få et mye bedre handicap. Den store overvekten av slagene mine er svært gode. Det er bare å få luket vekk det som ikke holder mål. Lengden kommer av seg selv. Jeg må sende inn hovedkortet mitt. Hverken lyden eller tastaturet funker. Jeg har prøvd å få lyden til å funke både med PCI-lydkort og med det interne, men ingen av delene virker. Når det gjelder tastaturproblemene, har jeg forsøkt både med USB- og PS/2-tastatur. Når ingen av de fem tastaturene jeg har virker, da er det noe galt med kortet. Vi får se hva de finner ut. Dersom noen har et Socket 939-hovedkort å selge meg, blir jeg veldig glad. Hvorfor gidder jeg å holde på med PCer? Det er alltid et eller annet problem med dem. Greit nok, jeg fikser det alltid selv, men jeg begynner virkelig å bli lei av å gjøre det.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.